تبلیغات در سایت ما

فروشگاه اينترنتی پرشيا

درباره وب
مطالب تصادفی
لینک دوستان

دستگاه تصفیه هوا خودرو

موارد توضیحی

 

پنکه خورشیدی اتومبیل Auto Cool

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


 

 

45,000 تومان

 

 

 

پنکه خورشیدی اتومبیل Auto Cool

بدون نیاز به برق و باتری


قابل نصب بر روی شیشه تمام ماشین ها

بهترین وسیله برای صرفه جویی در مصرف سوخت


قیمت : 45000 تومان



با استفاده از پنکه خورشیدی اتومبیل Auto Cool دمای داخل اتومبیل خود را تهویه کنید. پنکه خورشیدی اتومبیل Auto Cool یک دستگاه تهویه هوای خودروست که نیاز به برق و باتری نداشته و با انرژی رایگان خورشید کار می کند. حتما برای شما هم پیش آمده که مجبور شده اید ماشین را زیر آفتاب پارک نمایید و زمانی که دوباره برای سوار شدن برگشته اید دمای ماشین به طرز وحشتناکی بالا رفته و رانندگی را برای شما غیر ممکن ساخته است. پنکه Auto Cool دقیقا برای چنین موقعیتی طراحی شده است تا به لب پنجره وصل نمایید؛ با استفاده از نور خورشید فن روشن شده و هوای داغ خودرو را به بیرون تهویه می نماید.


قیمت : 45000 تومان



ویژگی های پنکه خورشیدی اتومبیل Auto Cool :
- بهترین وسیله برای صرفه جویی در مصرف سوخت
- تهویه هوای داخل اتومبیل پس از خروج از اتومبیل
- تهویه هوشمند در حالت پارک اتومبیل در گرما
- قابل نصب بر روی شیشه تمام ماشین ها
- جابه جایی آسان و نصب سریع و راحت
- خروج هوای گرم داخل ماشین
- استفاده از باتری خورشیدی
- بدون نیاز به برق و باتری
- روشن شدن خودکار


روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 45000 تومان

 

 

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود

کیف نظم دهنده اتومبیل

کیف نظم دهنده اتومبیل یکی از کاربردی ترین لوازم خودرو می باشد که امکان ساماندهی صندوق عقب خودرو را با سرعت بالایی فراهم می کند و از بهم ریختن لوازم موجود در صندوق عقب خودرو جلوگیری می کند.

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات خرید پستی

خوشبو کننده دریچه کولر پروانه ای

خوشبو کننده دریچه کولر پروانه ای جزء بهترین نوع خوشبو کننده ها به دلیل موقعیت عالی نصبشان می‌باشند. خوشبو کننده های دریچه کولر، دارای قرص های معطر بوده که درون فضای تعبیه شده در فن قرار گرفته و بر روی دریچه کولر خودرو توسط گیره های موجود در پشت فن متصل می‌شوند.

قیمت : 49,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ماکت وانت مزدا دوکابین

اگر به ماشین و به خصوص خودروهای ایرانی علاقه مند هستید و اهل جمع آوری ماکت های اتومبیل ها هستید پیشنهاد ما به شما ماکت وانت مزدا دوکابین است. طراحی و زیبایی این ماکت شما را متحیر خواهد کرد. این ماکت از کیفیت بسیار بالائی برخوردار است و شما در همان نگاه اول به این نکته پی خواهید برد.

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ماکت نیسان زامیاد

ماکت نیسان زامیاد از کیفیت بسیار بالائی برخوردار است و شما در همان نگاه اول به این نکته پی خواهید برد. تمامی جزئیات این ماکت همانند خودروی اصلی نیسان بوده و طراحان این ماکت، سعی کرده اند تمامی آپشن ها و کوچک ترین جزئیات را نیز از قلم نیاندازند.

قیمت : 29,000 تومان

توضیحات خرید پستی

دستگاه صافکاری جادویی خودرو

دستگاه صافکاری جادویی خودرو(Pops-A-Dent) طراحی شده توسط کارشناسان حرفه ای و یک ابزار جادویی جهت صاف کردن آن ناحیه از خودرو که بر اثر تصادف تو رفته است. این روش یک روش ساده اما حرفه ایست که تنها در 3 مرحله ماشین شما به همان شکل روز اولش در می آید.

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات خرید پستی

نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت

نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت، این بازوهای انعطاف پذیر با امکان تغییر حالت می توانند به شکلی تغییر حالت دهند که از پایه به عنوان نگهدارنده رو میزی گوشی و یا دستی استفاده کرد. در قسمت میانی این بازویی، فوم زخیم و نرمی وجود دارد1 که باعث می شود پایه از روی میز لیز نخورد یا باعث اذیت و ایجاد فشار در کمر و گردن نشود.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات خرید پستی

دستگاه بخور سرد Small Fish USB

دستگاه بخور سرد Small Fish USB برعکس دستگاه های بخور قدیمی تر نیاز به جوش آوردن آب ندارد و مخزن آن پلاستیکی و بی کیفیت نمی باشد. طرز کار این بخور به گونه ای می باشد که ذرات آب را به ریز ترین حالت ممکن در آورده و در هوا به صورت بخار پخش می کند.

قیمت : 69,000 تومان

توضیحات خرید پستی

اسباب بازی ماکت وانت دکوری

اسباب بازی ماکت وانت دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این خودرو است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است.

قیمت : 29,000 تومان

توضیحات خرید پستی

لامپ خودرو مدل Multi Color

لامپ خودرو مدل Multi Color قابل‌ نصب برای انواع چراغ کوچک, چراغ پلاک و کلیه سوکت های سکن با پایه آریایی دارای ریموت برای تغییر رنگ‌های لامپ و یا روشن و یا خاموش کردن و یا کم و یا زیاد کردن و حالت چشمک‌زن نور لامپ‌ها را دارد و مناسب برای انواع خودرو سواری و سنگین و همچنین موتورسیکلت می‌باشد.

قیمت : 49,000 تومان

توضیحات خرید پستی

نگهدارنده توری مدل Strong

نگهدارنده توری مدل Strong در داخل ماشین و سایر سطوح از جمه دیوار ، شیشه و... به راحتی نصب شده و امکان در دسترس قرار دادن اجسام کوچک مانند کارت، سیگار، گوشی موبایل و... را فراهم می‌کند.

قیمت : 24,000 تومان

توضیحات خرید پستی

دوربين مدار بسته اتومبیل

دوربین مدار بسته خودرو محصولی جدید در بازار لوازم جانبی ماشین بوده که به وسیله پایه های مخصوص بر روی داشبور و یا شیشه خودرو نصب شده و دارای سنسور حرکتی است که از لحظه حرکت خودرو به صورت اتوماتیک شروع به ضبط تصاویر می کند.

قیمت : 110,000 تومان

توضیحات خرید پستی

دانگل بلوتوث AUX خودرو

دانگل بلوتوث AUX خودرو. این وسیله کوچک و کاربردی امکان اتصال گوشی موبایل شما به پخش اتومبیل و پخش موسیقی های موجود در آن را بدون هیچ سیمی و از طریق Bluetooth بر آورده می سازد.

قیمت : 49,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هولدر مغناطیسی موبایل مخصوص دریچه کولر اتومبیل

هولدر مغناطیسی موبایل مخصوص دریچه کولر اتومبیل. این نگهدارنده کوچک و کارامد به دریچه کولر ماشین نصب شده و گوشی شما دیگر همواره در جلوی دست شما در دسترس شما خواهد بود.

قیمت : 29,000 تومان

توضیحات خرید پستی

تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل

تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل. این وسیله کم حجم الکتریسیته فندک اتومبیل شما را به صورت خروجی USB و پریز دو شاخه معمولی برای روشن کردن انواع لوازم الکتریکی در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت : 17,000 تومان

توضیحات خرید پستی

پخش کننده اف ام بلوتوثی اتومبیل

پخش کننده اف ام بلوتوثی اتومبیل. بدون احتیاج به هیچ سیمی این پخش کننده کوچک و مدرن را به جای فندک ماشین خود وصل کرده و با لمس صفحه آن به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

قیمت : 32,000 تومان

توضیحات خرید پستی

نگهدارنده مغناطیسی موبایل

محصول کاربردی امروز نگهدارنده مغناطیسی موبایل ایده آل برای استفاده در خودرو است که ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا می باشد.

قیمت : 29,000 تومان

توضیحات خرید پستی

بخور آب سرد و خوشبو کننده فندکی اتومبیل

دستگاه بخور سرد برای استفاده در اتومبیل با استفاده از فندکی اتومبیل تولید شده است که با تولید بخار سرد بتواند رطوبت را تنظیم و آلودگی هوا را کاهش و باکتری های موجود در هوا را از بین ببرد.

قیمت : 64,000 تومان

توضیحات خرید پستی

پمپ باد فندکی اتومبیل

پمپ باد فندکی اتومبیل مناسب برای باد کردن لاستیک خودرو، دوچرخه، موتور، توپ و وسایل های بادی. وسیله ای بسیار کاربردی و ضرروی برای اتومبیل، دارای صفحه نمایشگر درجه تنظیم باد.

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات خرید پستی

جارو برقی فندکی اتومبیل

جارو فندکی اتومبیل دارای ابعاد کوچکی می باشد، بسیار سبک است، به راحتی در دست قرار می گیرد و دارای کیفیت ساخت بالایی است. کارکرد بدون نیاز به باطری و با استفاده از جا فندکی اتومبیل ...

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات خرید پستی

 

صفحات سایت

2

 

 

 

 

 

 


  تصفیه کننده هوا - خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا | قیمت ...

https://www.digikala.com/search/category-air-purifier/

فروش جدیدترین مدل تصفیه کننده هوا با قیمت عالی و تخفیف ویژه در جشنواره ها. بهترین انواع دستگاه تصفیه هوا خانگی، اداری و خودرو سامسونگ، ال جی و سایر برندها ...

‏دستگاه اتوماتیک تصفیه هوای ... · ‏دستگاه تصفیه هوای نانو آروما ...

مشخصات، قیمت و خرید تصفیه کننده هوای خودرو آکرومات مدل ...

https://www.digikala.com › ... › خوشبوکننده و تصفیه کننده هوای خودرو

 رتبه: ۳٫۲ - ‏۱۰ نقد

جدیدترین مدل‌های خوشبوکننده و تصفیه کننده هوای خودرو متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... دستگاه تصفیه‌کننده‌ی هوای خودروی «آکرومات» مدل Solarبا به‌کارگیری ...

تصفیه هوای اتومبیل میجیا شیائومی - شیائومی شاپ

https://www.xiaomishop.ir › گجت های سلامت › تصفیه آب و هوا

 رتبه: ۴٫۵ - ‏۱۰ نقد

Xiaomi MiJia Car Air Purifier اگر اهل سفر هستید و یا زمان زیادی را در ماشین سپری می کنید، دستگاه تصفیه هوای اتومبیل خدمت زیادی در حفظ سلامتی شما خواهد کرد.

دستگاه های تصفیه هوای داخل خودرو؛ راهکاری غیر موثر برای ...

https://digiato.com/article/2017/12/18/دستگاه-های-تصفیه-هوای-داخل-خودرو؛-راهک/

۲۷ آذر ۱۳۹۶ - بسیاری از افراد برای مقابله با این گازهای سمی و آلودی هوای درون کابین خودروها از بوگیر ها استفاده کرده و هوای درون خودرو را تصفیه می کنند. از طرف ...

تصاویر برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

نتیجه تصویری برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

نتیجه تصویری برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

نتیجه تصویری برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

نتیجه تصویری برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

نتیجه تصویری برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

نتیجه تصویری برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

نتیجه تصویری برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

نتیجه تصویری برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

نتیجه تصویری برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

نتیجه تصویری برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

مشاهده همه

تصاویر بیشتر برای دستگاه تصفیه هوا خودرو

گزارش تصاویر

نتایج وب

دستگاه تصفیه هوای خودروی آی کلین- icleen: خانه

icleen-iran.com/

دستگاه تصفیه هوای خودروی آی کلین ساخت سوئیس بدون یون و اوزون، تنها با فیلتر هپا و کربن اکتیو، هوای ماشین و یا اتاق کودک شما را تصفیه می کند.

هرآن چه در مورد دستگاه تصفیه هوای ماشین باید بدانید | دستگاه ...

https://iran-airproce.com/2017/08/06/هرآن-چه-در-مورد-دستگاه-تصفیه-هوای-ماشین/

۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - هرآن چه در مورد دستگاه تصفیه هوای ماشین باید بدانید. آیا دستگاه‌های تصفیه هوای ماشین، واقعا تاثیری در کاهش آلودگی هوای آن دارند؟ این روزها با شروع ...

دستگاه تصفیه کننده هوای خودرو شارپ مدل IG-BC2 - دماتجهیز

https://damatajhiz.com › تجهیزات تأسیساتی خانگی و اداری › دستگاه تصفيه هوا › Home

 رتبه: ۵ - ‏ نقد

دستگاه تصفیه کننده هوای خودرو شارپ مدل IG-BC2 (مخصوصو اتومبیل) یکی از پرفروش ترین ها و خوش نام ترین ها در بازار ایران می باشد.دستگاه تصفیه هوا شارپ دارای ...

تصفیه هوا داخل اتومبیل فلر AP100 Feller - تهران کالا

www.tehrankala.com › لوازم بهداشتی و طبی › تصفیه هوا

تصفیه هوا داخل اتومبیل 100 فلر مناسب استفاده در اتاق کوچک یا داخل ماشین می باشد. ... را در ظرف مخصوص دستگاه ریخته تا به آرامی بوی مطبوع آن در محیط پخش شود.

برای خودرو دستگاه تصفیه هوای یونیک XJ600 | تصفیه هوا

heavenland.co/prd_xj600.html

دستگاه تصفیه هوا مدل XJ600 برای تصفیه هوای داخل اتومبیل ها طراحی شده است.این دستگاه تصفیه هوا هوای داخل اتومبیل را دلپذیر می کند.

تصفیه هوای اتومبیل میجیا شیائومی - رایانه همراه

https://mihamrah.com › تجهیزات سلامتی

 رتبه: ۵ - ‏ نقد

۹ بهمن ۱۳۹۷ - دستگاه تصفیه هوای خودروی شیائومی، کم حجم بوده و فضای چندانی را در پشت ماشین شما اشغال نخواهد کرد. این دستگاه از پشت ماشین بنا به توصیه‌های ...

دستگاه های تصفیه هوای اتومبیل (ماشین) | شرکت چرمه شیز

https://neotecir.com/تصفیه-هوای-ماشین.html

اين محصولات براي تصفیه هوای فضای داخلی ماشین مناسب هستند -

تصفیه هوا ماشین - راد پردازش

www.radpardazesh.com/personal-home-appliances/Car-Air-Purifier

تصفیه هوای ماشین کمک بسیاری به حفظ سلامتی شما در فضای بسته خودرو می کند . ... ويژگي هاي استفاده از دستگاه تصفیه هوا مخصوص خودرو: - تصفیه هوا و حذف امواج ...

دستگاه تصفیه هوای خودرو - آپارات

https://www.aparat.com/v/SjmIf/دستگاه_تصفیه_هوای_خودرو

دستگاه تصفیه هوای ماشین (فندکی) بر اساس آخرین تكنولوژی روز دنیا، بالاترین کیفیت جذب و با طراحی زیبا ، در کوتاهترین زمان ممکن هوای داخل اتومبیل شما را كاملا ...

دستگاه کوچکی که هوای داخل خودرو را تصفیه می‌کند/فرار از ...

https://www.khabaronline.ir/.../دستگاه-کوچکی-که-هوای-داخل-خودرو-را-تصفیه-می-کن...

۱۷ آبان ۱۳۹۶ - با استفاده از وسیله جدیدی که سازندگانِ آن ادعا می‌کنند می‌تواند هوای داخل ماشین را از دود حاصل از ترافیک وسایل نقلیه پاکسازی کند از این پس راننده و ...

دستگاه تصفیه هوای خودرو تصفیه دود، گرد و غبار و ...

https://meshop-iran.com › سفر و خودرو

 رتبه: ۴٫۶ - ‏۹ رأی

دستگاه تصفیه هوا خودرو قابل استفاده در فضای داخلی خودرو ، فضا های کوچک و محیط های بسته ، دارای کیفیت بسیار خوب ، دارای طرح شیک و خاص.

دیجی آنلاین-قیمت به روز خرید و فروش دستگاه تصفیه هوا

https://digionline.ir/ViewCat/دستگاه-تصفیه-هوا/613224

مرجع مقایسه قیمت روز فروش دستگاه تصفیه هوا در بازار ایران جهت خرید دستگاه تصفیه هوا از بهترین فروشندگان دستگاه تصفیه هوا با کمترین و ارزان ترین قیمت.

دستگاه تصفیه هوای ماشین - دستگاه تصفیه هوا | آبسردکن

waterpro-airpro.com/productscat/104/دستگاه%20تصفیه%20هوای%20ماشین

دستگاه تصفیه هوای ماشین comfort مدل. قیمت: 38,000 تومان. دستگاه تصفیه هوای ماشین samlan مدل SAP800 · دستگاه تصفیه هوای ماشین samlan مدل SAP800.

دستگاه تصفیه هوا خودرو آکرومات مدل Solar- سفید

achromat.ir/فروشگاه/دستگاه-تصفیه-هوا-خودرو-آکرومات-مدل-solar-سفید

در این صفحه مشخصات و ویژگی های دستگاه تصفیه هوای اتاق خودرو آکرومات مدل سولار را می بینید.

با دستگاه تصفیه هوا خودرو شیائومی مدل Mijia سفر خود را ...

https://hixiaomi.ir/دستگاه-تصفیه-هوا-خودرو-شیائومی-مدل-mijia/

۲۶ تیر ۱۳۹۶ - دستگاه تصفیه هوا خودرو شیائومی مدل Mijia دارای نرخ بالای CADR (نرخ تحویل هوای تمیز) است و سرعت تصفیه هوای آن حدود 60 متر مکعب در ساعت ...

تصفیه هوای خودرو | تصفیه آب آبکالا

https://abkala.com/product/تصفیه-هوای-خودرو/

گسترش روزافزون شهرها و تولید روزانه خودرو و ورود آنها به خیابان های شهرهای بزرگ سبب آلودگی بسیار زیاد هوای اینگونه شهرها می شود. دستگاه های تصفیه هوای مخصوص ...

دستگاه تصفیه هوای خودرو - دیدئو

https://www.dideo.ir/v/ap/SjmIf

دستگاه تصفیه هوای ماشین (فندکی) بر اساس آخرین تكنولوژی روز دنیا، بالاترین کیفیت جذب و با طراحی زیبا ، در کوتاهترین زمان ممکن هوای داخل اتومبیل شما را كاملا ...

دستگاه تصفیه هوا خودرو و ساختمان نانو Nano مدل ترامپ ...

https://www.dalano.com/دستگاه-تصفیه-هوا-خودرو-و-ساختمان-نانو-nano-مدل-ترامپ-tr...

دستگاه تصفیه هوا و یون ساز ماشین و ساختمان ترامپ، بدون نیاز به تعویض فیلتر، دارای انواع استانداردهای بهداشتی، این دستگاه کوچک را به سادگی در آداپتور قرار داده ...

دستگاه تصفیه هوای خودرو | شماره کالا : 11970256 - ایسام

https://esam.ir › قطعات و لوازم ماشین و موتور › لوازم اسپرت ماشین › بوگیر ماشین

مشاهده جزئیات کالای دستگاه تصفیه هوای خودرو دستگاه تصفیه هوای خودرو Remax | شماره کالا:11970256 |ایسام سایت خرید، فروش و مزایده انواع کالا.

دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی - موبوتل

https://mobotel.ir › لوازم جانبی › گجت

دستکاه تصفیه هوای خودرو شیائومی بهترین وسیله برای داشتن هوایی تمیزتر درون خودرو به ویژه درکلان شهرهای آلوده که حتی بالا کشیدن شیشه ماشین هم کارساز نیست.

دستگاه تصفیه هوای اتومبیل مدل /XJ-801 | تصفیه هوا ماشین - ...

https://www.sanatshargh.com/product/299/دستگاه-تصفیه-هوای-اتومبیل-مدل-XJ-801

برای تصفیه هوای اتومبیل و از بین بردن آلودگی های اتومبیل از دستگاه تصفیه هوای اتومبیل استفاده می شود.

دستگاه تصفیه هوای اتومبیل /اتاق مدل XJ-1000 | تصفیه هوا ...

https://www.sanatshargh.com/.../301/دستگاه-تصفیه-هوای-اتومبیل-اتاق-مدل-XJ-1000

کد محصول:1605. دستگاه تصفیه هوا اتومبیل و اتاق مدل XJ-1000 مناسب برای پوشش دهی فضاهای 12 الی 15 متری و فضای داخل اتومبیل می باشد که با جذب یون و تولید ...

دستگاه تصفیه هوای خودرو تبلیغاتی JO 6281

https://aragifts.com/promotional-car-air-purifier-jo-6281

دستگاه تصفیه هوای خودرو تبلیغاتی JO 6281 وسیله ای پرکاربرد و مفید در ماشین ، منزل و یا محل کار جهت تصفیه و تهویه هوا و از بین رفتن بوی نامطبوع محیط است .

دستگاه تصفیه هوای خودرو Mini Suppliers & Manufacturers - ...

af.olansi-airpurifier.com/car-air-purifier/mini-car-air.../car-air-purifier-mini.html

تولید کنندگان و تامین کنندگان دستگاه تصفیه هوا ماشین حرفه ای در اینجا پیدا کنید. ما در حال ارائه ماشین با کیفیت بالا ماشین تصفیه هوا مینی با قیمت رقابتی، ...

دستگاه تصفیه هوای خودرو SAP 800 ساملن

www.samlangroup.com/products/detail/دستگاه-تصفیه-هوای-خودرو-SAP-800.../view/

دستگاه تصفیه هوای خودرو SAP 800 ساملن دارای لامپ یو - وی (اشعه فرابنفش) جهت از بین بردن ویروس ها، قارچ ها، میکروب ها، باکتری ها و جرم ها و سایر آلاینده های هوازی ...

تصفیه هوای خودرو - Country Japan - دستگاه تصفیه هوا ...

www.kermanbags.com/product...id/.../دستگاه-تصفیه-هوا-مخصوص-داخل-خودرو-زیلو

دستگاه تصفیه هوا مخصوص استفاده در ساختمان و خودرو حذف آلاینده های هوا توضیحاتی در مورد دستگاه تصفیه هوا مخصوص خودرو: دیگر رخت کن و کفش کن و اتاق ورزش ...

تصفیه هوا ماشین Car Air purifier - صفحه 1 - تصفیه آب بهاب

wfiltration.com/تصفیه-هوا-ماشین-Car-Air-purifier/category/cat2/49

دستگاه تصفیه هوا خودرو، یک وسیله بسیار کوچک و کم جا است که روی داشبورد ماشین قرار می گیرد و از طریق یک مبدل برق کار می کند. تصفیه هوا ماشین قادر است بخش ...

پلاگین چین در دستگاه تصفیه هوا خودرو تولید کنندگان و ...

af.olansihydrowater.com/car-air-purifier/air-purifier-for.../plug-in-car-air-purifie.html

ما حرفه ای پلاگین در تولید کنندگان و تامین کنندگان تصفیه هوا ماشین در چین، ارائه محصولات فله برای فروش. خوش آمدید به خرید پلاگین در دستگاه تصفیه هوا ماشین ...

Neotec Iran | نئوتک ایران نمایندگی فروش دستگاه های ...

neotec.ir/

نمایندگی رسمی محصولات تصفیه هوای نئوتک در ایران،تصفیه آب،بخور سرد. ... سرور |تصفیه هوا دلونگی | تصفیه هوا اتاق کودک | تصفیه هوای خودرو| تصفیه هوا گردنی ...

لیست قیمت تصفیه هوا - ایمالز

https://emalls.ir/لیست-قیمت_تصفیه-هوا~Category~556

آخرین قیمت ، خرید و فروش انواع تصفیه هوا نئوتک سامسونگ شیائومی شارپ بلوایر ایرفری فلووز ... دستگاه تصفیه هوا وین ایر مدل AP1101, 2,990,000 تا 3,357,500.

تصفیه هوا - شرکت تهویه نیا

https://www.nia-ir.com › محصولات

یکی از این اقدامات استفاده از دستگاه های تصفیه هوای خانگی است. تصفیه هوای خانگی. هوایی که ما تنفس می کنیم دارای ذرات ریز حاصل از عدم احتراق خودروها، گرد و غبار ...

دستگاه تصفیه هوا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/دستگاه_تصفیه_هوا

دستگاه تصفیه هوا وسیله‌ای است که آلودگی‌های هوا را حذف می‌کند. این وسایل عموماً به عنوان دستگاهی سودمند برای افراد مبتلا به آلرژی و آسم، همچنین از بین بردن دود سیگار ...

Sharp Air Purifier IG-BC2-مشخصات، بررسی و خرید-دستگاه‌ ... ...

www.maadiran.com/685_AirPurifier_IG-BC2.aspx

دستگاه تصفیه هوا خودرو شارپ Sharp IG-BC2 مجهز به سیستم پلاسما كلاستر، مجهز به فیلتر شبكه ای، قابلیت تنظیم در دو سرعت متفاوت، نشانگر وضعیت فیلتر، ...

خرید دستگاه تصفیه هوای داخل خودرو مارک اصل 55000 تومان - ...

https://iranpatogh.ir/خرید-دستگاه-تصفیه-هوای-داخل-خودرو/

خرید دستگاه تصفیه هوای داخل خودرو در فروشگاه ایران پاتوق بهترین تصفیه کننده هوای ماشین که بصورت فندکی می باشد. جدیدترین تصفیه کننده هوای داخل اتومبیل ...

دستگاه‌های تصفیه هوا؛ نجات دهنده یا خطرناک؟ - تابناک | TABNAK

https://www.tabnak.ir › اجتماعی › اجتماعی

۱۸ آذر ۱۳۸۹ - این درحالی است که امروز بسیاری از شرکت‌های دستگاه‌های تصفیه هوای ... براساس آخرین نتایج محققان، آلاینده‌های هوا و مواد سمی و خطرناک در داخل خودرو‌ها ۱۰ برابر ... وزارت بهداشت، تحقیق برای تولید یک دستگاه تصفیه هوای خانگی آغاز شد، ...

راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی در ایران - زومیت

https://www.zoomit.ir/2018/12/5/310067/radgostarnovin/

۱۴ آذر ۱۳۹۷ - اگر به ضرورت خرید دستگاه تصفیه هوا پی برده‌اید، اما فکر می‌کنید که قیمت تصفیه کننده هوا ... خرید خودروی بی‌نقص فولکس واگن پاسات از دیوار.

دستگاه تصفیه هوای ماشین comefresh HM-8510 | دستگاه ...

www.samikala.com/دستگاه-تصفیه-هوا/دستگاه-تصفیه-هوای...HM.../flypage.tpl.html

کاملترین و ارزانترین دستگاه تصفیه هوا (هم داخل خودرو و هم منزل و محل کار) که داخل خودرو به جافندکی و در محل کار توسط آدابتور روی میز کار یا هرجای دلخواه نصب می شود .

offnewss on Instagram: “ دستگاه تصفیه هوای ماشین جو ...

https://www.instagram.com/p/Bc7Bq56gS17/

۲۹ آذر ۱۳۹۶ - 28 Likes, 2 Comments - @offnewss on Instagram: “ دستگاه تصفیه هوای ماشین جووی JOWAY AIR PURIFIER دارای فیلتر کربن اکتیو و توان ...

دستگاه تصفیه هوا اتومبیل - istgah.com - تزئینات خودرو

https://www.istgah.com/fireview/kid_401/873851.html

دستگاه های تصفیه هوا با استفاده از تکنولوژی یون منفی ، فیلتر هپا ، فیلتر کربن فعال و ... پرفروشترین دستگاه تصفیه هوا خودرو در سایت: www.amazon.com

هوای پاک با دستگاه های تصفیه هوا +عکس (اطلاع رسانی ...

https://www.asriran.com › عصرايران دو › دانلود

برای دیدن سایت دستگاه های تصفیه هوا (خانگی ، اداری ، صنعتی و خودرو) اینجا را کلیک کنید یا با شماره تلفن های 88351932 و 88351933 (تهران) تماس بگیرید.

مشخصات، قیمت و خرید دستگاه تصفیه کننده هوا ماشین | ...

https://ganjipakhsh.com/دستگاه-تصفیه-کننده-هوا-ماشین

دستگاه تصفیه کننده هوا ماشین ​دارای شارژر مخصوص خودرو می باشد. این دستگاه تصفیه کننده هوا دارای فیلتر کربن اکتیو جهت جذب گازهای سمی، دودها، مواد شیمیایی و ...

تصفيه هوا اتومبيل - تصفیه هوا خودرو - فروشگاه بیواسطه

https://bvaseteh.com/خودرو/181-تصفيه-هوا-اتومبيل-تصفیه-هوا-خودرو.html

قابليتهاي دستگاه: غبار و دود هوای داخل خودرو را تصفيه كرده و پاكي هواي كوهستان و طراوت جنگل را برايتان به ارمغان مي آورد. با نابودی مولكولهاي ترکیبات شیمیایی ...

دستگاه تصفیه کننده هوای خودرو مدل ۶۲۷۱ - فروشگاه اشوان

https://ash-one.com › تصفیه کننده هوای خودرو

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوای خودرو: برطرف کننده دود،گرد و غبارو ذرات معلق هوا از بین برنده بوی نامطبوع بنزین در ماشین از بین برنده ویروس و ...

دستگاه تصفیه هوا خودرو آیونکینی مدل JO-۶۲۸۱ با ۴۱% ...

https://takhfifbazan.com/Coupon-Detail/دستگاه-تصفیه-هوا-خودرو...مدل-JO.../25683

ویژگی ها. نام کالا : دستگاه تصفیه هوا خودرو آیونکینی JO-6281. تولید یون منفی و از بین برنده گرد و غبار فضای داخل اتومبیل شما. دود سیگار و اثرات مخرب ناشی از ...

دستگاه تصفیه هوای خودرو راک ROCK KQ-08 Air Purifier - ...

https://masterkala.com › لوازم جانبی خودرو

خرید اینترنتی فیلتر تصفیه هوا راک ROCK KQ-08 مناسب ماشین فقط 239500 تومان,بهترین و کمترین قیمت دستگاه تصفیه کننده هوا راک KQ 08,خرید دستگاه ...

لیست قیمت دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی | ترب

https://torob.com/p/7b71f040-4d65-4e74.../دستگاه-تصفیه-هوای-خودرو-شیایومی/

خرید دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی ، لیست قیمت دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی ، ارزانترین قیمت دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی ، تخفیف های دستگاه ...

تصفیه هوای خودرو مدل CLAIR B - فروشگاه تخصصی تصفیه ...

acebazaar.org/product/30/تصفیه-هوای-خودرو-مدل-CLAIR-B/

آلودگی هوای درون خودرو، یک مشکل بی‌سر و صدا و نامرئی است. ... دستگاه تصفیه هوا قابل حمل «کلر بی» (Clair B) این امکان را فراهم می کند تا در هر جایی هوایی تمیز را ...

دستگاه تصفیه هوای ماشین REMAX از بین برنده گرد و غبار و ...

negarshop.ir/product/دستگاه-تصفیه-هوای-ماشین/

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوای ماشین - برند REMAX - قابل استفاده به وسیله فندک اتومبیل - قابل استفاده همه خودروها - از بین برنده آلودگی اگزوز اتومبیل ها، دود ...

دستگاه تصفیه هوای خودرو JOWAY | لوازم خودرو - گلدتگ

https://goldtag.net/deal/8898/دستگاه+تصفیه+هوای+خودرو+JOWAY+

دستگاه تصفیه کننده هوا خودرو; برند : JOWAY; مدل : JHQ001; قابل استفاده در فضای داخلی خودرو ، فضا های کوچک و محیط های بسته; محیط قابل پوشش تقریبا 3 الی ...

تصفیه کننده فندکی هوای خودرو آیونکینی مدل 3800 | لندیکا

https://www.landika.com/.../4759-تصفیه-کننده-فندکی-هوای-خودرو-آیونکینی-مدل-3...

دستگاه تصفيه هوای ماشین (فندکی) بر اساس آخرين تكنولوژي روز دنيا، بالاترین کیفیت جذب و با طراحي زیبا ،در زمانی بسیار کوتاه تر از زمان عادی ( کمتر از 2 ...

فیلترهای هوا | فیلتر هوا | فیلتر هوای خودرو | دستگاه تولید ...

www.sanatsabz.com/air-purification-by-air-filter/

۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - فیلترهای هوا از طریق حذف آلودگی ها و آلاینده ها، هوا را تصفیه کرده و هوای پاک را برای افرادی که به هوای آلوده حساسیت دارند فراهم می کنند.

دستگاه تصفیه هوا خودرو - سیارک

https://sayarak.com › تکنولوژی › خودرو

۱۱ دی ۱۳۹۷ - شرکت Smartmi یکی از شرکای تجاری شیائومی، نمونه ای دستگاه تصفیه هوا مخصوص خودرو ارزان قیمت را رو نمایی کرد.

دستگاه تصفیه هوا، فیلتر تصفیه هوا - چاره

https://www.chare.ir/خانه-و-آشپزخانه/خانه-و...تصفیه-هوا-تصفیه-آب/تصفیه-هوا/

دستگاه تصفیه هوا ماشین هوشمند نئوتک Neo.Tec Car Air Purifier CS-828 ... دستگاه تصفیه و مرطوب کننده هوا بیورر Beurer LR330. کد: 227002. بیورر :: Beurer.

تصفیه هوای خودرو شیائومی - شیائومی - شیائومی سیتی

https://xiaomicity.com › سلامتی و تندرستی › تجهیزات سلامتی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به واسطه شغل خود یا سفر های زیاد، زمان زیادی را در ماشین می گذرانید، دستگاه تصفیه هوای اتوموبیل میجیا شیائومی بهترین گزینه ...

فیلتر تصفیه هوای خودرو شیائومی - شیائومی - شیائومی سیتی

https://xiaomicity.com › سلامتی و تندرستی › تجهیزات سلامتی

۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - به جای این که مدام فیلتر های قدیمی دستگاه تصفیه ی هوای مخصوص خودروی خود را تعویض کنید بسیار مقرون به صرفه تر است که از این فیلتر مادام ...

China Mini Ionizer دستگاه تصفیه هوای خودرو، تولید ...

af.gt-ozonizer.com/ionizer-air-purifier...air...air.../mini-ionizer-car-air-purifier.html

این دستگاه تصفیه هوای خودرو مینی یونیزر تکنولوژی منحصر به فرد یون و ازن را تصویب می کند. کارآمد است برای حذف بوی ها و دود در داخل خودرو، و آن را تازه برای نفس ...

نحوه عملکرد دستگاه تصفیه هوا : دستگاه های تصفیه هوا چگونه ...

https://www.enline.ir/technology/تصفیه-هوا/

۲۲ مهر ۱۳۹۷ - در این مقاله با تکنولوژی های مورد استفاده در دستگاه های تصفیه هوا و مزایا و ... آیونایزرها عموما در ابعاد کوچک مناسب خودروها یا روی میزکار حتی بدون فن ...

دستگاه تصفیه هوا هانیول آمریکا - Honeywell Air Purifier

https://www.airtouch.ir/

نسل جدید دستگاه تصفیه هوای هانیول مدل ایرتاچ، فوق کم‌صدا و دارای ۳ مرحله سوپر ... بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا که در انواع خانگی، اداری و مناسب برای خودرو ارائه شده ...

سیستم تصفیه هوا - LG

https://www.lg.com › Home › سیستم‌های تهویه مطبوع › سیستم تصفیه هوا

سیستم‌ تصفیه و تهویه هوا ال جی با فناوری‌های پیشرفته خود طراحی شده‌اند تا محیطی سالم برای شما فراهم آورند. نقد و بررسی و خرید دستگاه تصفیه هوا در ال جی ایران.

دستگاه تصفیه کننده هوای اتومبیل+عکس - جهان نيوز

jahannews.com/news/564415/دستگاه-تصفیه-کننده-هوای-اتومبیل-عکس

۲۰ آبان ۱۳۹۶ - با استفاده از وسیله جدیدی که سازندگانِ آن ادعا می‌کنند می‌تواند هوای داخل ماشین را از دود حاصل از ترافیک وسایل نقلیه پاکسازی کند از این پس راننده و ...

لیست قیمت خرید دستگاه و فیلتر تصفیه هوا - فروشگاه آتی ...

https://www.atisport.com › زیبایی

دستگاه و فیلتر تصفیه هوا خانگی و ارزان با بهترین قیمت فروش و خرید انواع دستگاه و فیلتر تصفیه ... تصاویر و جزئیات تصفیه کننده هوا خودرو ساملن SAP 800.

دستگاه تصفیه هوا داخل ماشین خودرو می شیامی شیاومی ...

https://midigi.ir/میدیجی-دستگاه-تصفیه-هوا-داخل-ماشین-خودرو-رنگ-مشکی-می-میجیا-...

می دیجی دستگاه تصفیه هوا داخل ماشین خودرو رنگ مشکی می میجیا شیامی شیاومی شیائومی Xiaomi Mi MiJia Car Air Purifier Black.

دستگاه تصفیه هوای داخل اتومبیل و خانه راک ROT0794 - جانبی

https://janebi.com › لوازم جانبی خودرو

 رتبه: ۵ - ‏۱ رأی

دستگاه تصفیه هوا خودرو و خانه راک هوای آلوده محیط را از طریق منافذ CNC موجود در آن دریافت کرده و با استفاده از سه لایه فیلتر تعبیه شده در آن، هوای پاک را برای کاربر ...

دستگاه تصفیه هوا XJ-600 نئو تک - Ionic Air Purifier XJ-600 ...

https://www.darukade.com/Products/DAK-6827/

دستگاه از تکنولوژی پیشرفته الکترون ولتاژ بالا بهره می برد. سوزن های دستگاه تصفیه هوا XJ600 سطوحی از یون های منفی را تولید می کند. شاید خودروی شما در میان ...

دستگاه تصفیه هوا فندکی خودرو Car Humidifier Air Purifier - ...

https://www.itbazar.com › گجت › دستگاه تصفیه هوا

این دستگاه تصفیه هوا خودرو بصورت فندکی بوده که قابل اتصال به فندک خودرو می باشد و با ابعاد 56x164 میلیمتر به بازار عرضه شده و قابلیت چرخش 180 درجه را دارد ...

دستگاه تصفیه هوای ماشین - شیپور

https://www.sheypoor.com › ... › کرج › وسایل نقلیه › لوازم و قطعات وسایل نقلیه

دستگاه تصفیه هوای ماشین. دقایقی پیش، کرج، اشتراکی - جهازی ها 55,000 تومان. توجه .فقط پیامک بدهید برای ثبت سفارش فقط عدد 96 رو پیامک کنید.(شبانه روزی)

خريد دستگاه فندكي تصفيه هوا اتومبيل | خودرو

tasfie-car.azadblog.com/post-33154.html

۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - فروش تصفيه كننده هواي ماشين,قيمت تصفيه كننده هواي ماشين,خريد اينترنتي تصفيه كننده هواي ماشين,خريد پستي تصفيه كننده هواي ماشين ...

دستگاه تصفیه هوا خودرو نئوتک CF-8510 - شهرسلامت

https://shahresalamat.ir › درمانی › دستگاه تصفیه هوا

شهرسلامت عرضه کننده دستگاه تصفیه هوا خودرو نئوتک CF-8510 دارای فیلتر هپا، فیلتر کربن فعال، فیلتر Tio2، لامپ UV، مولد یون منفی و قابلیت خوشبوسازی ...

خرید دستگاه تصفیه هوا خودرو

qandeel.ir/car/airpurification

دستگاه تصفیه هوا خودرو قابل استفاده بوسیله فندکی خودرو میباشد دود و بوی سیگار ، بوی بدن و عرق، بوی چرم ، حساسیتهای ناشی از گرده گلها، رسوب کرک حیوانات ...

چین انرژی خورشیدی ماشین تصفیه کننده تصفیه هوا - خرید ...

af.airpurifieroem.com/air-purifier/solar-energy-car-air-purifier/

به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو و حرفه ای تصفیه کننده هوا در چین، ما در حال تهیه خرید آنلاین برای بهترین دستگاه تصفیه هوا با کیفیت و با دوام با انرژی ...

دستگاه تصفیه هوای یونیزر خودرو سنجاقک شیائومی - اخبار ...

https://news.akhbarrasmi.com/.../دستگاه-تصفیه-هوای-یونیزر-خودرو-سنجاقک-شیاي...

دستگاه تصفیه‌ی هوای سنجاقک محصول جدید شیائومی برای خودرو است که با آزاد کردن یون‌های فعال، گرد و غبار را کاهش می‌دهد و آلودگی هوای داخل خودرو را بهبود می‌بخشد.

تصفیه هوا خودرو - جمعه بازار

https://jomeebazar.ir › لوازم جانبی خودرو

این تصفیه هوا یونیزه برای کاهش حالت تهوع و خواب آلودگی موثر است.روش کار به این صورت است که آن را به فندکی خودرو متصل می کنید و هنگامی که دستگاه در حال ...

دستگاه تصفیه کننده هوا در کشور ساخته شد - ایسنا

https://www.isna.ir/news/.../دستگاه-تصفیه-کننده-هوا-در-کشور-ساخته-شد

۲۷ دی ۱۳۹۱ - امام‌پور با بیان این که دستگاه تصفیه هوا در نمونه‌های مختلف خانگی، داخل خودرو و محیط‌های عمومی طراحی و ساخته شده قیمت نمونه‌های کوچک این دستگاه را ...

بورس دستگاه تصفیه هوا (منزل - محل کار - داخل خودرو) - ایران ...

iran-tejarat.com › لوازم › اثاثیه منزل

دستگاه تصفیه هوای ایرجوی -مدل1000 -airjoy چنانچه قصد حذف آلاینده ها از هوای محیطی سربسته (سالن،اطاق ، دفتر کار-مطب-مهدکودک-بیمارستانها-) را دارید ، تصفیه هوای ...

دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی معرفی شد؛ بزودی در ایران! ...

https://techrato.com/2016/12/31/xiaomi-unveils-portable-mi-car-air-purifier/

۱۱ دی ۱۳۹۵ - دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی با نام Mi Car Air Purifier به صورت رسمی توسط صفحه شرکت میجیا معرفی شده است. این محصول یک دستگاه ...

دستگاه تصفیه هوای خودرو SAP 800 ساملن | دستگاه تصفیه ...

air-purifier.ir/air-quality/car/car-air-purifier-sap-800-samln

۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - دستگاه تصفیه هوای خودرو SAP 800 دارای کلید جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می باشد. دارای شارژر مخصوص خودرو دارای فیلتر ESP که با توجه به ...

قیمت خرید 43 مدل دستگاه تصفیه کننده هوا [ حرفه ای ] با ...

https://www.otag.ir/دستگاه-تصفیه-هوا/

 رتبه: ۵ - ‏۱ رأی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - فناوری این دستگاه ها دو نوع است اکتیو و پسیو اکتیو:تصفیه هوای اکتیو، .... قیمت بوگیر سیگار و تصفیه کننده هوای خودرو مدل AROMA SILENT.

چند نکته برای خرید دستگاه تصفیه هوا - YJC

https://www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی

۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - در مطلب زیر قصد داریم شما را با نکاتی که هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا لازم است بدانید آشنا کنیم.

دستگاه تصفیه هوا Remax Air - فروشگاه اینترنتی آنلاین کالا

https://www.onlinekala.ir › ... › پزشکی و سلامت › سلامت محیط › تصفیه کننده هوا

قابل استفاده بوسیله فندکی خودرو و مناسب برای از بین بردن بوی نامطبوع سیگار.

شرکت هوا کالا - دستگاه تصفیه هوا ، ضد ویروس ، باکتری و ...

www.havakala.com/neotec-products.htm

این دستگاه در بین دستگاههای تصفیه ء هوای مجهز به سیستم هپا از بالاترین .... کاملترین و مناسب ترین دستگاه تصفیه هوا (هم داخل خودرو و هم منزل و محل کار) داخل خودرو: ...

تصفیه هوای اتومبیل میجیا شیائومی – شیائومی کالا

https://xiaomikala.com › برند › Mi

تصفیه هوای اتومبیل میجیا شیائومی. استفاده از نسل جدید دستگاه تصفیه هوای شیائومی راهکار مناسبی برای رفع مشکلات زندگی شهری است، شرکت شیائومی برای ...

دستگاه تصفیه هوا آنیون قابل حمل کوچک برای تصفیه کننده ...

af.bigwhitedirect.net/air-purifier/...air.../small-portable-wearable-anion-air-purifier.ht...

شما می توانید هوای تازه را با این دستگاه تصفیه هوا شخصی قابل شارژ USB مینی ... یک محصول کوچک، گردنبند شخصی، آسان برای پرورش، تصفیه هوا و داخل خودرو، چند ...

دستگاه تولید فیلتر هوا - حسین احمدی - تماشا

https://tamasha.com/v/dLm4B

ویدئو برای دستگاه تصفیه هوا خودرو▶ 0:40

۲۴ آذر ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطحسین احمدی

دستگاه تولید فیلتر هوا کاملا هوشمند و توانایی تولید فیلترهای ... فروش دستگاه چین کن کاغذ فیلتر هوای خودرو 00: ... دستگاه فیلتر تصفیه روغن ...

دستگاه تصفیه هوا - تصفیه آب خانگی

www.aquabest.ir/cat21.aspx

انواع دستگاه های تصفیه هوا مدل aqua best شرکت چشمه سان ، حذف تمام مواد آلوده در هوا از قبیل سرب، بنزن و مخصوصا دود ... دستگاه تصفیه هوا برای خودرو و اتاق کوچک

دستگاه تصفیه هوای خودرو Car Air Purifier - دایا برگ

https://dayabarg.com/3130-دستگاه-تصفیه-هوای-خودرو-car-air-purifier.html

سیستم یونیزاسیون برای تصفیه هوا بدون نیاز به فیلتر.

دستگاه تصفیه هوا پلاسما بدون نیاز به فیلتر - دالفک

https://www.dalfak.com/w/pka0i/دستگاه-تصفیه-هوا-پلاسما-بدون-نیاز-به-فیلتر

ویدئو برای دستگاه تصفیه هوا خودرو▶ 5:16

۱۵ تیر ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطمرییم99

از کانال مرییم99 پلاسما, تصفیه هوا, تصفیه هوا بدون فیلتر, دستگاه, تصفیه, پلاسما, ... ... دستگاه چینکن کاغذ فیلتر هوا خودرو-روش تولید کاغذ فیلتر ...

تصفیه کننده هوا | دستگاه تصفیه هوا بخریم یا نخریم؟ - آکا

khanehdar.akaup.com/khanehdari/lavazem1/2014924133937.html

۲۰ مهر ۱۳۹۴ - انواع مختلف دستگاه های تصفیه هوا در بازار وجود دارد. از انواع کوچک و قابل حمل مخصوص استفاده در خودرو و اتاق های کوچک گرفته تا انواع بزرگ تر ...

لوازم منزل و کاربردی - دستگاه تصفیه هوا اتومبیل و رومیزی ...

www.tvkala.com/product_info.../دستگاه-تصفیه-هوا-اتومبیل-و-رومیزی-Comefresh

مشخصات دقیق دستگاه تصفیه هوا اتومبیل و رومیزی Comefresh: فیلترHEPA: ذرات بسیار ریز در حدود 0.3 میکرون را جذب می کند. اشعه ماوراء بنفش و فیلتر ...

اولین دستگاه تصفیه هوا در پکن+عکس - پرشین خودرو

persiankhodro.com/show_news/60789/اولین-دستگاه-تصفیه-هوا-در-پکن+عکس

۹ مهر ۱۳۹۵ - اولین دستگاه تصفیه هوا در پکن+عکس. پرشین خودرو: بهره‌برداری از یک برج دودخوار که ابداع یک طراح هلندی است در پکن، پایتخت چین انجام شد‌.

آیا دستگاه‌های تصفیه هوا مفیدند؟ - انتخاب

https://www.entekhab.ir › صفحه نخست › سیاست

۷ آذر ۱۳۹۲ - تردید دارند؛ فروشندگانی که قاعدتا باید با آب‌وتاب و هر ترفندی که در آستین دارند مشتری را راضی به خرید دستگاه‌های تصفیه هوا یا به‌قول خودشان ...

مشخصات فنی دستگاه تصفیه هوای خودروی icleen سوئیس - ...

https://feedia.ir/vd/413/مشخصات_فنی_دستگاه_تصفیه_هوای_خودروی_icleen_سوئیس

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - دستگاه تصفیه هوای icleen Traveler، تنها دستگاه تصفیه هوای خودرویی است که با فیلتر هپا و کربن اکتیو کار کرده و از هیچ روش مضر و مخربی ...

نئوتک - دستگاه تصفیه هوا ، تولید اکسیژن و تولید یون ...

https://charmeshiz.com/

شرکت چرمه شیز ارائه کننده و نماینده رسمی دستگاه های تصفیه هوا و تولید اکسیژن نئوتک می باشد.

ماشین تصفیه

https://www.feestje444.nl/Gyratory-Crusher/06-02-31540/

مشخصات فنی تصفیه هوا ماشین شیاومی : دستگاه تصفیه هوای خودروی شیائومی، کم حجم بوده و فضای چندانی را در پشت ماشین شما اشغال نخواهد کرد. این دستگاه با بدنه ...

طراحی دستگاه تصفیه دود خودرو - دنیای اقتصاد

https://donya-e-eqtesad.com/بخش-خودرو-17/379796-طراحی-دستگاه-تصفیه-دود-خودرو

 رتبه: ۵ - ‏ نقد

۱۰ مرداد ۱۳۸۵ - یک مبتکر دستگاه فیلترینگ (تصفیه) هوای دو مرحله‌ای خودرو کارخانه‌ها را طراحی کرد.

kent magic car air purifier,تصفیه هوای داخل ماشین,تصفیه ...

https://awp.co.ir › ... › برند کنت › محصولات تصفیه هوای کنت › با تکنولوژی هپا

این دستگاه با 3 مرحله فیلتراسیون هوای اتومبیل شما را کاملا پاک سازی و آنتی باکتریال می کند. این دستگاه دارای سیستم با تکنولوژی هپا می باشد.

آگهی

خرید انواع دستگاه تصفیه هوا؟ | فروشگاه اینترنتی دیجی کالا‏

آگهیwww.digikala.com/تصفیه_هوا/سلامت-محیط‏

خرید دستگاه تصفیه هوا دارای نشانگر میزان آلودگی از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا. بررسی، انتخاب و خرید آنلاین از بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور با بیش از 350 هزار کالا. تضمین بهترین قیمت. 7 روز ضمانت بازگشت کالا. ضمانت اصل بودن کالا. تحویل اکسپرس. ارسال رایگان.

لوازم خانگی برقیتجهیزات گرمایشیپیشنهاد شگفت انگیزخرید انواع پنکه

جستجوهای مربوط به دستگاه تصفیه هوا خودرو

تصفیه هوای یونیزه خودرو


دستگاه تصفیه هوا دیجی کالا


تصفیه هوا ماشین شیائومی


قیمت دستگاه تصفیه هوا ال جی


تصفیه هوا اسنوا


بهترین دستگاه تصفیه هوا


تصفیه هوای ایرانی


دستگاه تصفیه هوا سامسونگ   

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
تبلیغات
آرشیو مطالب
امکانات وب

عنوان آگهی شما

توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

عنوان آگهی شما

توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

به فروشگاه اينترنتی پرشيا امتیاز دهید